İletişim

Hizmet talepleri

Kusurlu bir ürün ya da bir hizmet sorunu olması halinde, lütfen satıcınız ya da kurulumcunuzla irtibata geçin. Alternatif olarak, kusurlu ürünü doğrudan buraya kaydedebilirsiniz. Kusurlu bir ürünü kaydedebilmek için önce SHARP e-Service kaydınızı yapmanız gerekmektedir. Bunun için lütfen Sharp eService - Kaydol düğmesine tıklayın. eService'te bazı bilgiler girmeniz gerekecektir. Artık bu alana girmenize izin veririz ve size giriş bilgilerinizi göndeririz. Daha sonra Sharp eService - Giriş düğmesine tıklayın.

Satış Sonrası Destek – İletişim

Şunlarla ilgili sorularınız varsa:

- Güneş Modülleri
- Pil Çözümleri
- Enerji Yönetimi
- LED Işıklar

lütfen iletişim formuyla mesaj gönderin:

Güneş Modülleri – Garanti Şartları

Sharp Güneş Modülünüz en yüksek bakım, dikkat ve kalite standartlarına göre imal edilmiştir.

Ürününüzün imalatçı garanti kartıyla ilgileniyorsanız, lütfen ürün aanımız içinden modül türünüzü seçin.

Eğer eski imalatçı garanti kartlarını arıyorsanız lütfen bizimle temasa geçin.

Unutmayınız ki, imalatçı garanti kartınızın satıcınızın size sağladığı yasal garanti üzerinde bir etkisi yoktur.

Güneş Modülleri – Değiştirme ve Yeniden Güç Verme

Eski bir Sharp Modülüne mi ihtiyacınız var? Sharp eski serilere uygun uyumlu modülleri stoklarında tutmaktadır. Lütfen iletişim formundan mesaj gönderin: